środa, 7 maja 2014

Czasem warto upaść, by zobaczyć, kto Cię złapie.




Można milczeć i milczeniem kogoś ranić.


Powinnam w końcu oduczyć się nawyku tęsknienia za ludźmi, dla których nic nie znaczę.


Chwile szybkie jak mgnienie oka, jak trzask migawki: delikatne, piękne i skazane na przemijanie jak motyl trzepoczący rozpaczliwie skrzydłami podczas wzmagającego się wiatru.


Wszystkie noce, wszystkie dni. Zawsze razem, zawsze my!


Całymi dniami leżeli na łące pełnej kwiatów, zasłaniając oczy przed słońcem i szepcząc sobie obietnice, których nie byli w stanie dotrzymać.


Czy gdyby miłość była chorobą, chciałabyś się wyleczyć?




Każdy, komu ufamy, na kogo, jak nam się wydaje, możemy liczyć, kiedyś nas rozczaruje. Pozostawieni sami sobie ludzie kłamią, mają tajemnice, zmieniają się i znikają, niektórzy za inną maską lub osobowością, inni w gęstej porannej mgle nad klifem.


Ale zapisu bólu w jednym obszarze pamięci nie można wymazać zapisami szczęścia w innych.



Żyjesz na pozór, na przekór, na opak, na swój sposób, na dwa tryby, na niby. Wybierasz źle, fatalnie, najgorzej, dobrze, trafnie, rzadziej najlepiej. Kochasz za mało, za późno, za wcześnie, za bardzo, za coś.


Podobno jak kogoś kochasz to nie możesz przestać myśleć. I przede wszystkim o niego walczysz. Tylko uwierz mi że trudno jest o kogoś walczyć jak wiesz, że i tak Cię nie chce.


Jeśli nie zadzwonisz do mnie przez cały dzień, zrozumiem. Jeśli nie napiszesz przez cały dzień, zrozumiem. Jeśli nagle przestanie mi zależeć, mam nadzieję, że zrozumiesz?



Ustrzeż mnie, Panie, od mężczyzny, o którym pomyślę, że jest inny.


Może już dzisiaj spotkałeś człowieka z, którym spędzisz resztę życia w przytulnym domku z gromadką uroczych dzieci. Może rok temu spotkałeś osobę, która wydawała Ci się przyjacielem, a później bez skrupułów zostawiła Cię samą z dnia na dzień. Niektóre osoby i wydarzenia nas inspirują, ciekawią, a inne pogarszają lub sprawiają, że już nigdy nie będziemy tacy sami. Jedno jest pewne, nigdy nie należy tego żałować, bo każda osoba wnosi coś niepowtarzalnego i unikalnego do naszego życia.


Ideału nie szukam, ale idioty też nie.



Skoro pijemy za błędy... to Twoje zdrowie, skarbie .


Siadam, wyciągam szluga, biorę bucha za tych, którym już nie ufam.


Była piękna, bardzo młoda, uśmiechnięta, jaka szkoda nie ma tętna.


'..i czasem jeszcze mój sufit to podłoga'


Wrogowie bardziej fair, niż niejeden przyjaciel..


Najgorzej jest jak człowiek siedzi sam w nocy i się zastanawia. Nawet jeśli przez większość czasu jest dobrze, to wieczorem zawsze mam wrażenie, że coś jest nie tak



Czemu właśnie teraz mój umysł nie szwankuje. Powiedz jak zapomnieć, powiedz, a spróbuje..





Obiecaj mi wszystko, obiecaj, że nic się nie stanie, obiecaj, że będziesz przy mnie nawet, gdy stracę pamięć, obiecaj, że nie zapomnisz, bo ja chcę pamiętać, kolejna strata Ciebie byłaby jak na szyi pętla.
Są ludzie po których odejściu zostaje coś ponad wspomnienia. Czasem lepsze życie, czasem tylko blizny..

Dzisiaj na obiad było do wyboru: ryba albo kotlet. Wybrałam rybę. I zamiast zajadać ją ze smakiem, siedzę nad talerzem i płaczę, że może jednak kotlet byłby smaczniejszy. Bez sensu. Wybór zawsze wiąże się z utratą rzeczy, której nie wybraliśmy. Ale jeśli zaczynamy po niej rozpaczać, to nie mamy czasu dobrze zająć się tym, co wybraliśmy. Ani nie zjemy kotleta, ani nie nacieszymy się smakiem ryby. Żeby być szczęśliwym, trzeba kurczowo trzymać się teraźniejszości.

W popielniczce skumulowany smutek.

Jutro znów będzie normalnie, teraz zaśnij. Cześć.

Czasami w relacjach z drugą osobą staraj się po prostu być. Nie wymagaj. Nie kontroluj. Nie oceniaj. Tylko bądź.

Nadeszła już pora, żeby to wszystko rzucić i trochę oszaleć.

1 komentarz:

  1. świetne<3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli poklikasz uczciwie napisz ile kosztuje, odwdzięczę się w 100% (u mnie pojawia się kto kliknął) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń