sobota, 19 kwietnia 2014

Lubię jak mnie kochasz…



Wciąż patrzę, komu ufam, nie szukam w ludziach już sensu


 Czasami są takie dni, kiedy czuję się taka niechciana.
Wtedy marzę tylko o tym, aby odejść.
Nie robić już żadnych problemów. Po prostu zniknąć.


 Ziemia to ciało niebieskie, na którym nieszczęśnicy wiodą piekielny żywot.


Mam jedną sprawę całkiem osobistą ,
czasem już nie potrafię żyć z tą myślą.
To, czego pragnę od lat to dla mnie wszystko.
Boże, myślę że mogę nazwać to modlitwą.


dziękuję za łzy. to jedyne co potrafisz mi teraz szczerze dać, kochanie.


do ciebie jej uczucie zgasło i powtarzaj hasło:
wzmocnię się jak Mike Tyson.


górę biorą nade mną emocje nie intelekt, bo do powiedzenia mam ci zbyt wiele




Zapomniałem że od kilku lat
Wszyscy giną jakby nigdy ich nie miało być
W stu tysiącach jednakowych miast
Giną jak psy



Rozerwij mnie na kawałki. Na miliony małych kawałków.
Sprawdź, czy moje serce naprawdę zgniło...



Zgubiłam się. Nie potrafię się odnaleźć w tym świecie..


Koncepcja deszczu zależna jest od człowieka:
Pesymistów- olewa, na optymistów leci



Oto paradoks straty: jak coś, czego już nie ma, tak bardzo może nam ciążyć?


Zepsułeś moje serce. Gratulacje.


Cisza, przyjacielu, rozdziela bardziej niż przestrzeń (...) cisza, przyjacielu, nie przynosi słów, cisza zabija nawet myśli.




Nasz ból, nasza miłość, wszystkie nasze pragnienia odejdą razem z nami i nie zostanie po nich nawet puste miejsce. Na ziemi nie ma pustych miejsc.


Nie kocham Cię. Nigdy Cię nie kochałam i nigdy nie byłam dla ciebie dobra. Nigdy nie usiłowałam sprawić ci radości, a jednak jesteś mi równie bliski jak moje własne serce. Przywykłam do twoich słów, do tonu twojego głosu. Do myśli, które były zawsze moimi. Przywykłam do ciebie.


Odchodził ode mnie zostawiając mnie bardziej samotną niż wtedy, kiedy nie było go jeszcze.


Przekonałam się, że tak naprawdę nie mamy zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko, życie jest krótkie. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś jak potrafimy być nimi jutro? A kiedy przychodzi oczekiwane od długiego czasu szczęście, ktoś je nam odbiera. Wtedy pojawiają się oni – ludzie, na których zawsze można liczyć. Przyjaciele.


Strzeż się słońca, w słońcu tęskni się najbardziej.


Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno...


ta miłość jest skazańcem zasądzonym na śmierć

Jeśli ktoś nie dba zbyt­nio o prawdę w spra­wach drob­nych, nie można mu ufać w spra­wach istotnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz