poniedziałek, 28 maja 2012

uśmiechnij się . niech inni zastanawiają się, co kombinujesz . ; )



pewnych osób nie da się skreślić, wymazać ze swego życia.

najbardziej boli, gdy przestaje kochać ten, co kochać miał na zawsze.

Nie mam już żadnych sił, żeby o niego walczyć. Niech będzie sobie szczęśliwy u boku tej swojej panienki. Koniec. Poddaję się.

te wszystkie chwile znów powracają do mnie bywało ciężko, chciałbym o tym zapomnieć

Coraz częściej płaczę tak, że brakuje mi łez.

nie potrzebuję być kimś, kim nie jestem.



Stała nad Jego grobem ze łzami w oczach, serce jej biło coraz szybciej.
Dziękowała mu, że On uratował Jej życie.

Chwila spędzona z Tobą jest zdecydowanie najmilszą częścią doby.

Uwielbiam Cię uwielbiać, bo uwielbianie Ciebie to ulubiona rzecz,
którą uwielbiam uwielbiać.


Nie obawiaj się, nigdzie nie odejdę.
Tak wiele rąk na świecie, a ja chcę trzymać tylko Twoją.



ale przecież dobrze wiesz, że wymiękam przy twoich oczach.

od dzisiaj będę tylko wzruszać ramionami na każde ' kocham Cię ' rzucone w moją stronę.


kochać Cię to za mało.


jesteś jak zdjęcia z dzieciństwa kiedy je zobacze zawsze się uśmiecham.

udowodnię że nie jesteś dla mnie ważny.

jedno miejsce, wiele wspomnień.

najlepszym prezentem byłaby świadomość,
że myślisz o mnie czasem.



- narysowałem Ci serce ekierką .
- jak to , przecież tak się nie da .?
- jak się kocha to sie wszytko da zrobić .
<33

Kocham Cię . Czy coś w tym rodzaju .
kupił mi moją ulubioną gumę balonową. nigdy nie zapomnę jego spojrzenia,
gdy mi ją wręczał mówiąc, że uwielbia na mnie patrzeć,
gdy jestem uśmiechnięta jak małe dziecko w sklepie ze słodyczami.

będę szczęśliwa, choćbym miała sobie to szczęście kurwa narysować!
nie uwierzysz, ale mój słownik T9 nie znał słowa - kocham. to zupełnie tak jak Ty.
szczęście ? nie szukałam odpowiedzi w Wikipedii. Dla mnie to On jest szczęściem. <33



Nie jestem pesymistką, bo widzę czasem, że może być dobrze. Nie jestem optymistką, bo czasem wiem, że może być już tylko gorzej. Patrzę na świat realnie. Inaczej patrzeć nie umiem.

brakuje Nam ludzi, którzy chociaż byli przez chwilę,
to w Naszych sercach zagościli na dłużej.


Wszystko jest prostsze, niż myślisz, i jednocześnie
bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz.

Dobrze wiem kim jestem, wiem co robię i co trzeba.
Umiem się zachować, umiem tez zajebać.
Umiem myśleć sama, znam dobrze tą sytuacje.
Kiedy trzeba będę słuchała, kiedy trzeba przyznam racje.

Niby jest okey , a jednak jest ta pustka.

Wszyscy powtarzają "takie jest życie"
i nikt nie pamięta, że życie jest takie, jakie sami zbudujemy.




Najwspanialsze uczucie na świecie, gdy druga osoba
mówi KOCHAM znając Twoje błędy, wady i nawyki.



zakochaj się we mnie, a ja cię tak po prostu oleje.

już mi zbrzydło to wszystko i p*** ten kodeks.

dziś przytulę Cię tylko po to, by zaraz odejść.

Czasami siedzę patrząc na Twoje zdjęcie,
zastanawiam się czy Tobie również zdarza się o mnie myśleć.

wczoraj leżąc już w łóżku chciałam, żebyś był.

zabawa jest wtedy , kiedy wypijesz za dużo i idziesz środkiem autostrady ,
nie myśląc o śmierci tylko śmiejąc się , że On ma inną .
Teraz zależy mi już tylko na tym ,
by pokazać Ci co straciłeś .



przychodzą takie momenty, że żaden wulgaryzm nie jest w stanie określić tego co czujemy.

- Czemu taka jesteś ?
- Jaka ?
- Udajesz twardą i szczęśliwą,
ale naprawdę nie dajesz sobie rady i płaczesz.
- Bo nauczyłam się,że bycie sobą to za mało.


Tylko on ma tą magiczną moc poprawiania mojego humoru w jedną sekundę! ;*
 

te oczy. te włosy. te ruchy. ten uśmiech. to spojrzenie. ten On. <3




przeszła obok niego ze łzami w oczach. złapał ją za rękę i spytał co się stało.
odpowiedziała: nic takiego. wszystko w porządku. miała nadzieję, że nie uwierzy.


To boli tak, że chyba znów się najebię,
bo nie wiem co kochałem bardziej : świat czy Ciebie .

Nie myśl, że wszystko moje już masz
Nie masz mnie i nigdy nie będziesz miał.

w żartach mówili, że do nich należy świat.

ona nigdy nie słyszała krzyku jego serca
a on z każdym spotkaniem coraz bardziej cierpiał.

obiecywali sobie na zawsze tylko ja i ty.

nie ma granic w przyjaźni między kobietą mężczyzną
zawsze z tej przyjaźni ktoś wychodzi z blizną.

układało wszystko się było lepiej niż zawsze
on dla niej ona dla niego była lekarstwem.

mieli być na zawsze razem, co by się nie działo
byli dla siebie stworzeni on by życie oddał za nią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz